Прошло около месяца с релиза UE5, а энтузиасты снова собрались плодить очередной долгострой-портфолио по TESV
Подробнее
Skyrim in Unreal Engine 5: Western Watchtower,Gaming,,This is just a test I made over the last few days using some of my preexisting materials to see how well they would work with Unreal Engine 5 using nanite. All the assets were made very simply by creating primitives and using displacement maps to add the details. Most of the assets are a million plus tris and the tower itself is around 11 million. Having said that, the entire scene never went over 2 million tris in view at a time according to the nanite stats. The only assets not made by me are the landscape material used in the distance and the pine trees. Using DLSS quality mode I was able to get a solid 70ish fps with a few dips into the low 60s mainly when looking at the trees. You can check out a breakdown of the scene on my artstation profile here: https://www.artstation.com/chrisg4919
the elder scrolls v,The Elder Scrolls,фэндомы,unreal engine
Еще на тему
но они тогда начнут отмазываться, что все их концепты съела собака и им нужно время, чтобы нарисовать всё заново
бля
Выйдут 6 свитки году этак в 26 они начнут портировать Морровинд на них.
Пиздец, махинации.
Сдаётся мне, что Беседка им условие выдала, де, мы вашу лавочку не прикрываем (правообладанием - а они ведь могут), а вы не издаётесь до того, как мы не закончим игру... А там глядишь, самых ретивых и к себе брать будем.
Хоть один раз эти энтузиасты довели дело до конца?